Back in business

Då var första inomhusträning avklarad. Finkänslan sitter inte riktigt där, men det var kul att bara komma in och känna på klubba och boll. Om prick en månad åker vi iväg till Umeå för Scandic cup. Det är tradition och lika roligt varje år. Så får jag passa på att gå på ikea, expo och klubbhuset när jag ändå är där!
 
Nu blir det duschen, det bokstavligt talat droppar om mig. Inte bara av svett dock. Det spöregnade på vägen hem från träningen så fick cykla fort som tusan. Hoppas ni haft en lite torrare tisdag än vad jag haft.
#1 - Zara

Sv: ja riktigt kul! Faktiskt första gången idag på länge faktiskt, kmr inte ens ihåg när jag spelade minigolf senast xd
Härligt med ute träning! Härligt med cup!
Här har det varit kanonväder idag iallafall :)

#2 - Annie

Härligt med träning :)

#3 - Natalia

Gud... när innomhusträningarna börjar vet man att hösten är på g!!

#4 - Amanda

Å så kul det lät med cup <3

#5 - jessy

Va kul :D

#6 - Sandra SG

så skönt att vara tillbaka! :D

sv: ja newbie har väldigt mycket fina kläder.

#7 - Evelina

Roligt med träning! :)

#8 - elin

Kul att vara tillbaka!<3

#9 - MALIN

Vad roligt med innebandy :) Det spelade jag när jag var yngre! Kram

#10 - Emilia

Här har det som tur var inte regnat, snarare 20+ och badväder hehe

#11 - Sarah

Så kul me träning :) men inte lika kul me regn :/

#12 - Asylmamma

Usch för regn! Här har det varit så varmt att man kunnat sitta ute och äta lunch i tshirt😍👌🏻

#13 - ullie

det är ju lite som skola o jobb man längtar efter kolegorna skolkompisar o allt det där gemeskapen så viktig va skoj

#14 - Carro

Kul med cup :)

#15 - Linda

Åh, kul!

#16 - Hanna

Hoppas de var roligt 😃

#17 - Netti Starby

Vad kul att du ska till Umeå för Scandic cup! :-D Kramis

#18 - Jeanette

Kul att träningen är igång :)

#19 - Louise

Va roligt! 😃

#20 - Bella

Åh vad roligt!

#21 - Dixi Wonderland

Härligt :D

#22 - Anita

Segt med regn... :(

#23 - Kattis

Härligt att ha första träningen klar, i Gävle klarade vi oss faktiskt från regn igår!☺

#24 - Jennifer

Vad kul :D