Det tar sig!

Just nu kör jag ett matschema för att komma lite mer i form. Har kört i ungefär en vecka och än så länge så känns det helt okej. Jag äter omelett till frukost och detta är alltså den första omeletten jag gjorde. HAHAHA.

Dag 2 så hade jag redan lärt mig att göra den lite bättre men ytterligare en viss finslipning krävdes.

Och nu, efter att ha ätit omelett i en vecka, så ser dom äntligen ut så här! Smakar godare och är en godare syn på morgonen. Jag gillar ju att äta med ögonen, så maten måste ju självklart se bra ut också. 
#1 - Linda

Kan du inte dela med dig lite mer av ditt matschema? Så som vad du äter resten av dagen? :-)

Svar: kan ev göra det lite längre framöver :)
linneakin

#2 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så gott med omelett till frukost! :) Den sista såg ju riktigt proffsig ut ;)

#3 - jessy

haha woho, sålänge det är gott :D

#4 - Amansa

Omelett är ju såå gott!

#5 - Dixi Wonderland

Haha så kul att se utvecklingen ;)

#6 - Amanda

Så gott det såg ut<3

#7 - Julia

Gott det ser ut!

#8 - Elin

Mums så gott det där såg ut!<3

#9 - Anita

Mums!!

#10 - Natalie

Vad gott med omelett! Hoppas du får en bra dag, kramis<3

#11 - My

Haha finns nog ingen omelett som ser jättesnygg ut, inte en så fotogenisk mat ;)

#12 - Johanna Utterberg

Vad smarrigt! :)

#13 - Carro

Duktig du blivit! Omelett är ju så gott! :)

#14 - Ida - foto & häst

Omelett är himla gott!! :)