En liten förändring

Här har vi lite före-bilder på mitt hår. En decimeter lång utväxt och lite tråkig ljusblond färg på längderna.

Dags att blanda ihop en lite pastellig rosé-peach. Denna färg är en sån som endast tar på färgat hår, så min utväxt kommer fortfarande vara kvar.
 
Och en snabb bild på resultatet! Har inte hunnit locka eller styla till håret utan här är det bara lite självtorkat. Tyckte faktiskt det blev en väldigt fin färg. Riktigt lik den jag hade spanat på innan.
#1 - Gabriella

Åh såå fint, roligt med förändring!!

#2 - NICOLE

Kul med lite färg och förändring :D

#3 - Annie

Snygg färg! riktigt fint tycker jag<3

#4 - Zara

Sv: ja, riktigt fin vas som jag väntat på i 2 veckor :)
Snyggt!

#5 - Amanda

Sååå snyggt!

#6 - elin

Kul med förändring!<3

#7 - Bella

Så snyggt!

#8 - Sara Ekman

fint!! :)

#9 - Days by Johanna

Tjusigt!

Hoppas vi båda får lite åska nu i augusti! :=)

#10 - Johanna Utterberg

Åh så fint det blev! :D

#11 - Hanna

As fint!!

#12 - Natalia

Snyggt!!

#13 - Sarah

Du blev jättefin :)

#14 - ullie

Hoppas du blir nöjd skoj o färga tycker ja
ja jag gillar fläade korgar o fat o så där så fint

#15 - Carro

Det blev ju jättefint! :)

#16 - Alice

Åh, kul med en förändring, det blev fint! ^^

#17 - jessy

Super fint :D

#18 - Kattis

Blev ju jättefint!:)

#19 - Dixi Wonderland

Va fint det blev :D