Gym motivation

Då var det redan fredag och denna vecka har gått minst lika fort som alla andra veckor. Har precis kommit hem från ett gympass, som blev träningspass nummer 4 av 5 denna vecka. Känns så kul att äntligen ha fått motivationen till att köra igång ordentligt. Jag är dessutom så hääääär nära på att klara min första pull-up. Så roligt när man ser att man blivit starkare. Bilden ovan är från tisdagens benpass, vilket resulterade i väldigt skön träningsvärk för både mig och min syster.
#1 - Annie

Kul med träning :) för mig blir det styrka imorgon ;)

#2 - Zara

Sv: ja den är supermysig!

Härligt att du har motivation! Jag håller på att få upp den igen, har gått 2 långa promenader i veckan iallafall! :)

#3 - Gabriella

Åh så härligt med motivation!!

#4 - elin

Så grym är du!<3

#5 - NICOLE

Såå skönt att träna =)

#6 - Sara Ekman

Härligt :)

#7 - ullie

Men va skönt det måste va när man känner det går framåt , kram o fin lördag

#8 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Härligt! Ska införskaffa mitt gymkort nästa vecka :)

#9 - My Nordqvist

Åh vad härligt att motivationen är så bra!! Var inne i ett ganska bra flow jag med tills i förrgår då jag bröt foten :(

#10 - Amanda

Bra tips på övningar!

#11 - Anonym

Bästa är när man får träningsvärk! Då vet man att det tar...