Hundvakt

Godmorgon snyggingar! Klockan är inte ens tio och här sitter jag med en kopp kaffe i handen och har nästan alla mina to-dos för dagen avklarade. Jag var så himla trött igår efter arbetsveckan och de sena kvällarna så jag gick och la mig redan vid elva. Så då var jag ju såklart hur pigg som helst imorse så jag har passat på att diska kastruller och tömma diskmaskinen, städa badrummet samt grundrengöra badrumsskåpet, äta omelett till frukost, sätta igång en tvättmaskin och plocka och röja lite saker som man inte hunnit under veckan. 

Om ett litet tag ska jag och min syster till Tunavallen för att gå en runda på deras loppis och se om man kan fynda något. Sen ikväll och imorgon ska jag vara hundvakt åt denna sötingen (bilden ovanför)
#1 - Dixi Wonderland

Hoppas att ni hittar något på loppisen :D

#2 - s

Hej :) nu är en veckans blogg igång-startad igen, skulle vara jätteroligt om du ville vara med. Kram! :) http://sandraboqvist.se/2017/augusti/vill-du-bli-veckans-blogg-I.html​

#3 - Carolina Thoor

Skönt då man hunnit med en massa under morgonen & kan ta det lugnt sen under dagen/kvällen. Jag har satt igång en diskmaskin, ätit frukost, ska snart åka iväg & handla och sen ska jag försöka städa upp lite i vårt hem så att det ser lite snyggt & fräscht ut! :)

SV; ja, så skönt. Tack ska du ha! :D
Aha! Vad roligt :D

#4 - Annie

Vilken sötnos! Ha en fin lördag :)

#5 - jessy

Vilken sötnos!

#6 - Hanna

Men åh så söt 😍

#7 - Amanda

Såå söt!!

#8 - Bella

Så härligt att redan ha det mesta avbockat!

#9 - Kattis

Vilken sötnos och bra jobbat av dig att hunnit med så mycket så tidigt!☺

#10 - NICOLE

Så skönt, så tidigt på dagen 😀

#11 - Amanda

Men jag dör vad söt, så mysigt med hundvakt<3

#12 - Denise

Mysigt att gå på loppis! :D