Lyktan


Minns ni dessa typer av lampor som var poppis i var och vartannat hem under ens uppväxt? De skulle vara i ett hörn bakom soffan och sträcka sig inåt rummet. Nu var det iallafall längesen man såg någon ha denna typ av lampa men asså fy tusan vad snygg den är! Jag hade sååå gärna velat ha en i silver i mitt vardagsrum. 

Är det någon som vet var man kan köpa en liknande lampa?
#1 - Hanna

ja det är verkligen super skönt! Men åh haha dom där minns man vet inte vart man skulle kunna hitta dom :o

#2 - Angelica

Gud, vilken läcker!

#3 - Josephine Stiles

Så snygga! Blev sugen på en själv nu!

#4 - My

Var och varannan affär hade dom där förr som du sa då det var såååå poppis :D Nu har jag ingen aning dock :O

#5 - jessy

Om du inte hittar ''nya'' så kolla loppis!

#6 - Anonym

Så snygg! Hm, jag själv har inget minne utav dessa, men riktigt snygga som sagt.

#7 - Bella

Den var från mig ;)

#8 - NICOLE

Oj nej det vet jag inte. Men jag minns såna lampor ;)

#9 - Amanda

Så himla fin!! har tyvärr ingen aning men lycka till<3

#10 - Gabriella

Såå snygg!!

#11 - Denise

Ja dessa lampor minns jag! Det stod en bakom den också så klassiska läderhörnsoffan hemma hos både morfar och farfar.. :-) Vet dock inte vart man kan köpa en idag.