Nya mobilskal

Mitt förra skal har varit med om ett och annat så det var otroligt slitet och fult. Det var alltså på tiden att jag fixade ett nytt. iDeal of Sweden har så mycket fina skal så det var riktigt svårt att välja vilket jag ville ha. Då passade jag på att ta tre stycken, så jag har att byta emellan. Den rosa längst till höger har även två fack för kort, så den är perfekt om jag ska någonstans och inte vill ha med någon stor börs.
#1 - Netti Starby

Så himla snygga skal! <3 Kramis

#2 - Johanna Utterberg

Åh vilka snygga skal! :)

#3 - Zara

Sv: ja! Bra för hundarna att få springa av sig lite :)
De är riktigt snygga!

#4 - NICOLE

Så snygga :D

#5 - Louise

Älskar deras skal! 😊

#6 - Felicia Holmgren

Snygga!

#7 - elin

Så fina skal!<3

#8 - MALIN

Hur fina som helst! Kram

#9 - Kashayas

Fina alla tre

#10 - Ellen Gräntz

Älskar det med bladen!

#11 - Felicia - Everyday / Fashion / Modeling

Åh så fina:)

#12 - ullie

vill ha ny mobil så blir nyt skal eller väska menar ja ska inte spräcka nån mer skärm här he he

#13 - Matilda Berlin

Guu vad fina!! Älskar deras skal!! =)

#14 - Carro

Så snygga! :)

#15 - Sara Ekman

Så fina! :) Jag har det i mitten :)

#16 - Liene Svärd

sv: Det behöver man göra ibland :)
Så fina skal!

#17 - My

Åh vad fina :D

#18 - Alice

Jättefina allihop! ^^

#19 - Dixi Wonderland

Fina :D

#20 - Anna

Jättefina skal! :)

#21 - Mirre Sweetwords

Vilka snygga

#22 - Anita

Snygga!

#23 - Natalia

Jättefina :D

#24 - Kattis

Skulle också behöva skaffa nytt innan mitt gamla skal helt rasar samman!😛

#25 - Sara

Jättefina skal!

#26 - Hanna

Vad fina!

#27 - Jessica

Supersnygga :)