Pink-peach och metallic rose

Eftersom jag har velat att mitt hår skulle få vila och reparera sig lite efter alla helblekningar så har jag inte färgat håret sen början av december (!!!!). Alltså ni förstår inte hur länge det är för en som brukar färga ungefär var 8e-10e vecka. Nu börjar jag dock bli väldigt less på min egna färg och känner att jag skulle vilja hitta på något nytt och fräscht inför hösten. Det jag snöat in mig på de sista månaderna är dessa fina rosa toner!

De övre bilderna är lite mer pastellrosa med en hint av peach medan de tre nedre är en lite mer metallic rose. Min plan är att köra den övre varianten men behålla mig egen utväxt och sen kanske köra den metalliska rosa mer mot hösten. Kul med lite färg känner jag!
#1 - ullie

är ju väldigt poppis me den färgen o även mer åt rött har ja hört. ja färgar oxå ofta säkert varannan mån i vartfall

#2 - Zara

Sv: ja väldigt fort går det :)
Bra att du haft "paus" med hårfärgningen :) riktigt snyggt med den rosa färgen :)

#3 - Carro

Wow vad snyggt! Förstår att du är sugen på att färga håret! :)

#4 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så snyggt, kan tänka mig att du kommer passa riktigt bra i det! :)

#5 - Amanda

ÄLSKAR denna färg, så himla snyggt'

#6 - Natalia

Så fint, skulle velat ha sånt men har nog för mörkt hår :)

#7 - Matilda Berlin

Men alltså GUUU vad snyggt!!

#8 - Kattis

Riktigt läckra nyanser!:D

#9 - Hanna

hehe nej det var ett riktigt stort paket, sjukt kul :D
ååh asså jag älskar hårinspo!!

#10 - Josse

Så häftigt!

#11 - Josse

Så häftigt!

#12 - elin

Tycker det är så snyggt!<3

#13 - Dixi Wonderland

Jag gillar att detta blivit så poppis. När jag hade ceriserosa hår så kände man sig så ensam men nu är det så många som har "onaturliga" färger :D

#14 - Felicia

sjukt snyggt

#15 - Bella

Älskar den där färgen, så snygg!

#16 - Ida

Rosa hår är sjukt fint :)