Pokerface

Tyvärr hittade jag ingenting på loppisen, då den var ganska liten. Brukar alltid gå på en annan, men just denna sommaren så jobbade jag dagen den var så missade den. Jag fick ju iallafall umgås med min syster så det var kul ändå!

På eftermiddagen hann jag med ett gympass innan jag och Adam åkte till Hertsön för att vara hundvakt. Vi gjorde middag och såg på lite House of Cards innan vi blev bjudna på pokerkväll hos ett par vänner. Så vi for dit ett par timmar och hade det väldigt trevligt. Jag vann såklart inte! Är så otroligt dålig på poker. Nu på morgonen har jag bara myst med hundarna och har en sån där chill söndag morgon.
#1 - elin

Tråkigt att du inte hittade något!<3

#2 - Amanda

Så kul med pokerkväll!

#3 - Matilda Berlin

Men åhh vad mysigt det lät!! Kram <3

#4 - Alice

Så mysigt att vara hundvakt, och kul med lite pokerkväll! ^^

#5 - Sarah

Så kul me lite kortspel :)

#6 - Bella

Roligt med pokerkvällen!

#7 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Har aldrig spelat poker! 🙈

#8 - Days by Johanna

Så härlig lördag! synd du inte hitta något, men ibland är det bara kul och kolla. Var du ute efter något speciellt? _:)

#9 - MALIN

Vad roligt med poker! Kram

#10 - Jennifer

Så kul med poker :D

Svar: ja visst är det :)
(länka gärna till din blogg så får jag kika in den!)
linneakin

#11 - Carro

Så roligt med pokerkväll! :)