Semester-present

Min syster har varit utomlands och med sig hem hade hon denna söta väska som jag fick i present. Jag har ju varit hur galen som helst i ugglor förut och än tycker jag dom är supersöta. Älskar att handtagen är som rep, tycker det var häftigt. Denna är perfekt om du ska någonstans och behöver en lite större väska med dig. Tusen tack! <3
#1 - jessy

åh va söt! Älskar ugglor :D

#2 - Angelica

Sååå söt!

#3 - Lindq

Så fin!

#4 - Annie

Vilken underbar! så söt väska ;)

#5 - Felicia

åh vilken fin :D

#6 - Days by Johanna

Så söt!

#7 - Amanda

Älskar färgerna!!

#8 - Bella

Åh vilken söt!

#9 - Miss Philipsen

Supersöt :)

#10 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Haha åh, så söt!

#11 - Jeanette

Riktigt söt väska :)

#12 - Hanna

Ja jag håller med! Folk som inte har något vettigt att säga behöver inte säga något alls :)

#13 - Natalie

Vad söt väska! Gillar ugglor också ^^

#14 - Sandra SG

vilken fin väska!

sv: ja det är super skönt att allt gå bra och lugnt framåt. +

#15 - Amanda

Vad söt :)

#16 - Zara

Snygg!