Shopping

På min oplanerade shoppingrunda hittade jag världens snyggaste bomberjacka på Hanzens. Färgen var en perfekt "dusty pink" och materialet var exakt som jag ville ha det. Sedan behövde jag även ett par svarta basic solbrillor som funkar till det mesta. Älskar att de är lite runda i formen.

Förutom det så har jag även köpt lite grejer jag vet att jag gillar. Hårsprayet från Wella är en favorit. Den är lite torrare och går att bygga upp. Använder den både när jag lockar/plattar håret eller bara vill spraya ner lite småfjun eller reducera det flygiga/statiska. Skjortan från Gant har jag även i ljusblå, men jag tänkte att det kunde vara kul att variera färg ibland. Denna är vit-rosa-randig.  

Eftersom vi har flyttat så har jag mest köpt saker till lägenheten så det kändes väldigt kul att äntligen få shoppa lite kläder och sånt till sig själv. Om ett par veckor ska jag städa undan alla sommarkläder och ta fram allt stickat och höstigt så får jag se om jag behöver uppdatera garderoben något mer inför hösten.
#1 - jessy

Härligt med shopping och så fina plagg och produkter du fick med dig hem :D

#2 - Kashayas

Fina köp

#3 - NICOLE

Så kul med nytt :D

#4 - Hanna

Älskar solglasögonen!

#5 - Sarah

Bra tips på hårspray :)

#6 - Netti Starby

Den där hårsprayen måste jag testa och så himla fina köp! :-D Kramis

#7 - MALIN

Vilka fina grejer! Gillar verkligen jackan! Kram

#8 - elin

Åh så mycket fint du fick med dig!<3

#9 - Mirre Sweetwords

Oh tjusigt

#10 - Carro

Vilken härlig shopping! :)

#11 - Louise

Åh snygg jacka! 😊

#12 - Amanda

Ååå älskar skjortan<3