Stockholm

Man kan ju i princip säga att hösten är här (graderna sjunker stadigt och svart som tusan på kvällarna) så man kan ju ta en throwback på sommaren nu. En av mina tre semesterveckor spenderades i huvudstaden. Förutom Guns 'n roses, massa shopping och pub crawl så hann vi även med det bilderna visade. En tur till drottningholm och en promenad genom Gamla Stan. Tycker stockholm är så roligt att åka till, och nu när Adams föräldrar bor där så är jag där mycket mer än förut. Vi försöker alltid göra något "turistigt" varje gång vi är där, så har ni några förslag eller tips på vad man måste göra i Stockholm så säg till!

Det jag har hunnit bocka av under de senaste besöken är:
- Wasa-museéet
- Naturhistoriska muséet
- Skansen
- Gröna Lund
- Drottningholm
- Mall of Scandinavia
#1 - Sara Ekman

Härligt :) Synd att sommaren redan är slut :(

#2 - elin

Så fina bilder!<3

#3 - Frida G Svensson

jag bodde i sthlm under studieåren och blir så glad och nostalgisk av dessa bilder!

#4 - Bella

MoS är så roligt!

#5 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Missa inte Monteliusvägen eller restaurangen Gondolen, helt klart Stockhols bästa utsiktsplatser! :)

#6 - Kattis

Vackra Stockholm...kanske ett besök på Fotografiska eller nåt nästa gång?:)

#7 - Carro

Vilken härlig semester du haft! :)

#8 - Jeanette

Roligt med en tur till Stockholm :)

#9 - Johanna Utterberg

Tycker också att Stockholm är en sån härlig stad! :) Härliga bilder du tagit!

#10 - JoJo

fina bilder :) jag måste försöka ta och besöka mall of scandinavia snart. jag har fortfarande inte varit där :P

#11 - Amanda

Super härliga bilder, lät som om du fick mycket gjort<3

#12 - Ida

Kul att vara i sthlm :)

#13 - Gabriella

Åh såå roligt med Stockholm!!

#14 - Hanna

Så fint!

#15 - jessy

Fina bilder!

#16 - Kashayas

Mysigt med lite turistande

#17 - Ida Gratte

Så mysigt! :)