Storforsen

Om ni har hamnat så långt norrut att ni har "vägarna förbi" Älvsbyn så skulle jag rekommendera att åka till Storforsen. Ta med en picknickkorg och gå upp längst forsen. Det är så vacker och roligt att vara där. Nu lyckades inte vädret tajma in när vi bestämde oss för att åka dit så det här är bilder från i fjol då jag var där senast. Sen har jag mycket fina barndomsminnen därifrån, då vi alltid åkte dit med husvagnen varje midsommar när jag var liten. 
#1 - Natalie

Vad vackert! Ska verkligen lägga det i minne :D

#2 - Elin

Fina bilder!!<3

#3 - MALIN

Vilka härliga bilder! Kram

#4 - Zara

Sv: ja riktigt häftigt!

Det får jag besöka någon gång, riktigt vackert!

#5 - ullie

Väldigt vackert men kommer nog inte komma dit man vet aldrig :d

#6 - NORRSKEN EMMA

har också varit till storforsen, så vackert fint de är där!

#7 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Nu var det många år sedan jag var där senast, så synd då det är otroligt vackert! :)

#8 - Sara Ekman

så fint!! :)

#9 - Kattis

Ser riktigt vackert ut!:D

#10 - Carro

Åh så vackert! :)

#11 - Natalia

Vackert!

#12 - Linda

Det ser så mys ut!

#13 - Amanda

Gud så fint!

#14 - MoaKandelin

Vad mysigt :)

#15 - Bella

Så härligt det ser ut!

#16 - Annie

Underbara bilder! :)

#17 - Dixi Wonderland

Vilken dröm :D Så vackert <3

#18 - Jeanette

Vill så gärna åka dit :)

#19 - jessy

Åh, så fina bilder!

#20 - Carolina Thoor

Mysigt! Trist med dåligt väder då ni var där i år, men det var nog säkert oerhört mysigt! :D

Sv; tack ska du ha!

#21 - Johanna Utterberg

Åh vad härligt, vilka fina bilder! :)

#22 - Amanda

Gud så fint det såg ut<3

#23 - Anna

Så fina bilder!

#24 - Ellen Gräntz

Wow vad vackert!

#25 - Josephine Stiles

Så vackert!