The 100

Har precis börjat se om en serie jag gillar jättemycket. Den utspelar sig 97år efter att ett kärnvapenkrig utplånat nästan allt liv på jorden. De som lever bor ute i rymden på en stor station kallad Arken. Tyvärr håller alla deras resurser på att ta slut så de bestämmer sig för att skicka ner 100 kriminella ungdomar till jorden för att undersöka om det går att leva där. 
 
Det är en så sjukt spännande serie. Jag tycker det händer grejer hela tiden och men vet aldrig hur det kommer sluta. Serien har fåt 7.8 på imdb, men för mig är den en solklar 10 av 10! Jag älskar science fiction/action och efter varje avsnitt vill jag bara se mer. Så lägg The 100 på minnet om ni gillar den typen av serier.
#1 - Sandra SG

sv: tack så jätte mycket! Det blev väldigt personligt och sånt älskar jag

#2 - Gabriella

Åh den serien tittade jag på innan, men gav upp när de senaste avsnittet kom ut!! Tyckte att det blev för rörigt och segt.. tyvärr!!

#3 - jessy

Började kolla på den, men har faktiskt glömt bort den helt och hållet haha! Men man kanske borde börja kolla på den igen då :D

#4 - Amanda

Så kul tips<3

#5 - Anita

Kanske något att se :D

#6 - Annie

Den låter bra och riktigt spännande! :)

#7 - Bella

Bra tips!

#8 - Hanna

Oh kanske man ska kolla på den då :D

#9 - elin

Bra tips!<3

#10 - Days by Johanna

låter som en serie vi kanske skulle ta och se på! :)

#11 - Asylmamma

Åh! Den verkar ju jättespännande😍👍🏻

#12 - Celine

Den är så bra!

#13 - Emilia

Åhh, ska kolla in detta när jag har slut på serie. Har precis börjat kolla på Teen Wolf, och det tar nog ett litet tag tills den är färdig tittad. Ska spara denna serien :D

#14 - MALIN

Vilket bra tips! Kram