Tvätta fönster

Eftersom vi flyttade in i nya lägenheten just innan sommaren så var ju fönstrena tvättade och rena direkt från början. Men tror ni inte två måsjävlar skiter på sovrumsfönstret inom loppet av 8 veckor typ!?!? Hahhaha, vad är oddsen. Så i tisdags fick jag hjälp av min fina mormor att tvätta de värsta fönstrena samt rengöra alla fönsterbleck, för det tror jag dom vi köpte lägenheten av hade glömt att göra.
#1 - Kattis

Åh samma hände mig, putsade fönstren i våras och så gick det typ en vecka så hade måsarna skitit på både köks- och sovrumsfönstret!:(

#2 - Hanna

Men gud så duktig du är! jag skulle VERKLIGEN behöva tvätta fönsterna jag med haha!

#3 - Bella

Haha åh vad typiskt med måsarna!

#4 - Annie

Skönt med rena fönster igen ;)

#5 - Alice

Åh, vilken otur med måsarna!

#6 - Amanda

Hahah så himla typiskt att dom bajsar när fönstrena INTE behöver tvättas ändå!