Wish part 1

Nu har första lasset av grejerna som jag beställde från Wish kommit. Det gick otroligt fort att få grejerna och hittills har allt varit helt och bra. Jag har betalat mellan 0-19kr för alla grejer + frakt. 
 
1. Pass-hållare
Supersöt rosa pass-hållare som även har en liten ficka till vänster för boardingkort. Lite plastigare material men kommer defintivt använda den på resande fot. Har en rosett i guld på framsidan samt texten My journey.
 
2. Solglasögon
Faktiskt bättre kvalité än förväntat. Lite för långa bakom öronen men passar bra över näsan. Har ej hunnit testa dom ute i solen så jag vet inte hur väl dom fungerar. Men superfina som accessoar iallafall.
 
3. Pincett för lösfransar
En pincett du ska använda för att sätta på dina lösfransar. Verkar klämma åt bra och har bra kvalité så tror faktiskt den kommer fungera. Just nu har jag fransförlängning så kan inte testa den ej, men till hösten kommer jag prova den.
#1 - Carro

Vilken fin passhållare! :)

#2 - Amanda

Ååå vilket fint passport<3

#3 - Petra

Så kul att du är nöjd , låter prisvärt 💕

#4 - Amanda Niclasson

Så fint skal!

#5 - Johanna Utterberg

Vad kul med lite nya grejer, så fina! :)

#6 - Bella

Älskar passhållaren!

#7 - Gabriella

Fina saker!! :D

#8 - Kashayas

Fint passfodral

#9 - NICOLE

Åh vad roligt att se :D Jag har inte beställt något därifrån än men planerar att göra det =)

#10 - Anna

Så fina saker! :)

#11 - Mirre Sweetwords

Ohh vill också göra fransförlägning