Black Friday

Det var ju lite förseningar på leveranserna från Black Friday, men nu har allt kommit. Här är iallafall allt jag beställde under den helgen (förutom ett par byxor, och dom har jag ej hunnit prova än).  

Nelly - Köpte de svarta kängorna, rosa adidas gazelle, klockan, hårsnoddarna och ett par svarta byxor med utsvängda/vida ben. Kängorna var jättesköna och perfekta att ha till vardags och klockan kommer bli perfekt till jobbet. Sen har jag adidas gazelle i svart sen innan och jag har länge velat ha ett par ljusa till våren och sommaren, och med 30% är det ju bara att slå till.

Lyko - Jag har alltid velat prova NYX total control drop foundation så nu var det ju ett bra läge att slå till. Återkommer med recension. Detsamma gäller med vitaminerna från Sugarbear hair. Sedan blev det även några nya nyanser av mitt favorit budget liquid lipstick. 
#1 - Kattis

Roligt att se dina fynd!☺

#2 - Ellen Gräntz

Älskar de svarta kängorna!!

#3 - ullie

verkar ändå som det är många som har fått vänta på sina grejer de skickat efter

#4 - Cecilia

Åå så mycket fint:)

#5 - Netti Starby

Vilka fina köp! :-D Kramis

#6 - Celine

Så fina saker du köpte!

#7 - Denise

Det var verkligen såå sega leveranser på allt man beställde under Black Friday..
Ser fram emot att läsa om foundationen sen! :D