God Jul

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Igår (julafton) var en väldigt händelserik och rolig dag. Jag började med att sticka till gymmet vid åtta, och jag fick till ett riktigt bra pass faktiskt. Mitt på dagen åkte jag och Adam till hans farmor och farfar för julbrunch (risgrynsgröt, skinkmackor, sill och ägg) och sedan när Kalle närmade sig så åkte vi ut till mina föräldrar för att spendera resten av kvällen. Där blev det Kalle Anka, julmiddag, julklappsutdelning, massor med fika, filmtittande (Tomten är far till alla barnen) och massa snack och mys. 

Idag ska jag med familjen till min farmor för lunch, sen ikväll ska jag och Adam på födelsedagsfest. Hoppas ni haft en jättefin start på julen och GOD JUL! :)
#1 - Netti Starby

Åh vad mysigt och ha en fortsatt mysig jul! :-D Kramis

#2 - Linnéa

Sååå mysiga bilder 🤗

#3 - Emelie Eriksson

Åh vad fina bilder :D

#4 - cecilia

såå fina bilder :)<3

#5 - Alice Lindström

Vad mysigt det låter :)

#6 - ullie

önskar dej en god fortsättning på julen kram kram

#7 - Sara Ekman

Mys :)

#8 - Sussi

Du verkar ha fullt upp så här i juletider. Så länge det är roliga saker så brukar det inte vara så betungande :) Ha en fortsatt trevlig julhelg.

#9 - Linda

God fortsättning :-D

#10 - Louise

Vilken mysig jul! :D

#11 - Johanna Utterberg

Så mysigt, god fortsättning! :)

#12 - Hanna

Så mysiga bilder! :D

#13 - Denise

Låter som om du har haft en riktigt fin jul! :)

#14 - Cissi

Låter som en mysig julhelg och julafton ;)

#15 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så mysigt det ser ut:)

#16 - Alice

Det låter ju jättehärligt! ^^

#17 - JoJo

så många härliga bilder :) god fortsättning tjejen! <3

#18 - my

Vilken mysig julafton!! God fortsättning :)

#19 - Carolina Thoor

Åh låter verkligen som om ni hade en underbar julafton ju :D

Sv; ja, det var en jättemysig julafton. Tusen tack och god fortsättning :D

#20 - sarah

åh myssigt =)

#21 - Ellen Gräntz

Låter som en väldigt bra julafton! Så fina bilder också :)

#22 - Jasmine

Fina tjejer!

Ni ser ut att ha haft en mysig jul med familjen. Hoppas att mellandagarna har varit mysiga.

(Sent) Svar: Tack för kommentaren!

Kram

#23 - Josse

Åh mysigt!

#24 - Bea

Så fina bilder!