Huda Beauty

1. Lip contour kit - 2. Utsidan av förpackningen - 3. Med läppennan och liquid lipstick - 4. Och med glosset på!
 
Jag har länge varit sugen på att testa Huda Beautys läpp-produkter då jag hört mycket bra om de. Köpte en vanlig liquid lipstick i en nude-färg och den var suverän! Supermjuk att applicera, torkar ej ut läpparna, doftar gott och håller länge. Ja ni hör ju, bara positivt. Sen kan man ju önska att man hade lika fylliga läppar som förpackningen också, men tyvärr ser jag ju nu på bilden hur ojämna mina är. Underläppen är dubbelt så tjock som överläppen. Hade varit kul att testa att fylla ut överläppen någon gång bara för att göra de jämna. Hmm..

Jag passade även på att testa detta lip contour kit eftersom man får testa lite allt möjligt i den. Och där är recenssionen ungefär densamma. Pennan är superkrämig och jag är glad att jag vågade testa en färg jag inte har hemma. Ska även prova glitterglosset över några andra färger också. Men jag rekommenderar verkligen Huda Beautys liquid lipstick till alla er som också har torra läppar.
#1 - Cecilia

åå fina färger :)

#2 - ullie

hua det är svårt med färger man inte har ofta men i bland vågar ja mej på en mörkröd eller hallaonröd ha ha
tycker de verkar coola som liksom förstorar läpparna

#3 - Netti Starby

Jag tycker att det blev jättefint på dig och att det är snyggt med en lite större underläpp. Kramis

#4 - Alice Lindström

Vilken fin färg!