Julboxar

Jag köper nästan aldrig julboxar till någon i julklapp, men jag brukar samla på mig ett par stycken till mig själv. Då får jag chansen att testa dom olika produkterna, och till ett billigare pris. Köpte Ritualsboxen på Åhlens när de hade den i julkalendern för halva priset. Lite hudkrämer, väldoftande tvåler och body scrubs passar ju perfekt nu under den torra vintern. Har bara haft en handkräm, handtvål och body mousse från Rituals tidigare så tänkte att det kunde vara kul att testa lite mer från deras sortiment.

Det andra julkitet är från Wella och innehåller schampo och balsam för glansigt hår samt en liten hårolja som jag för övrigt älskar. Hela serien är uppbyggd på olika oljor och är även väldigt återfuktande. En favorit denna vinter! I denna box finns ingen nyhet för mig utan jag har testat alla produkter, men det var sjukt bra pris (299:-) och mitt schampo håller på att ta slut så jag slog till ändå.
#1 - MartinaOlsson

sv; måste nog säga att den raden är min favorit också ;)

#2 - Netti Starby

Åh vad kul att du hittade det där för halva priset! :-D Kramis

#3 - Kattis

Så bra tips på boxar!☺

#4 - Linn

Åh vilken fin box! Kram

#5 - Johanna Utterberg

Så kul med julboxar :)

#6 - Sara Ekman

så fina :)

#7 - Isabella Huynh

bra att unna sig lite :)

#8 - Cecilia

Alltså älskar rituals!:D

#9 - ullie

gillar verkligen de här gifts boxarna de är så fina o mycket fint inuti

#10 - Alice Lindström

Jag älskar såna där presentboxar! Himla bra uppfinning!

#11 - NATALIA

Rituals boxar är fantastiska :D

#12 - NATALIA

Rituals boxar är fantastiska :D

#13 - Angelica Wåhlin

Men åh, så fina! Skriv gärna vad du tycker om produkterna sen :)

Svar: det ska jag göra! :)
linneakin

#14 - Ellen Gräntz

Hur gillade du Rituals-produkterna? Vad själv lite sugen på att köpa den boxen.

Svar: jag har inte hunnit testa dom så många gånger än, men jag gillar dom hittills!
linneakin

#15 - sarah

fina saker

#16 - Jeanette

Vad roligt med sådana där boxar :) Hade gärna haft en själv