Luciamys

Lyckan när man vaknar utvilad och pigg av sig själv 06.45. Har stigit upp, tänt massa ljus, gjort kaffe och myst lite med Luciafirande på tvn. Snart ska jag ta tag i storstädningen och sedan har jag fullt upp. Det här är min sista lediga dag innan julafton (förutom lördag, men då har jag bortamatch så är borta hela dagen) så idag måste jag få väldigt mycket gjort.
#1 - Alice Lindström

Vad mysigt!

#2 - Henrik Olsson - Föreläsningar

Vad fint du har det :)

#3 - NATALIA

Så fint :)

#4 - Netti Starby

Vad mysigt och hoppas att du hinner med allt idag :-D Kramis

#5 - sarah

nej men det kommer

#6 - Maria at Inredningsvis

Super julmys ni har det :) alla börjar tidigt med julgran numer förr började vi dan innan jul med den haha

En fantastisk inredningsbutik idag på bloggen:)

Ha en fin helg! LOVE Maria​​​