Lyxig glossybox

Eftersom jag haft sjukt mycket att göra så har jag inte hunnit testa dom två senaste glossyboxen ordentligt. Detta är egentligen den som kom i slutet på november, men det är först nu jag öppnat och börjat testa produkterna. Och vilken kanon-box!

Det skulle vara ett lyxigt julkit med allt man behöver, och det kan jag verkligen hålla med om att det är. Min hudterapeut sa att krämen och serumet från Ole Henriksen kändes superbra på henne så dom ska jag nog testa nästa månad då jag är iväg mycket eftersom jag tycker dom är perfekt storlek att ha med på resande fot. Duschtvål behöver man ju alltid och sen ska det bli intressant att testa den lyxiga eyelinern samt multiprodukten "Glam" som kan användas på läppar, ögon, kindben för att ge lyster. 

Mina favorit från boxen:
Handkrämen - Det är den godaste doften jag hittills testat från the body shop. Lägg Vanilla chai på minnet. Att den dessutom återfuktar och går in fort i huden gör den ju bara ännu bättre. Mina torra vinterhänder känns verkligen mycket bättre efter att jag börjat använda den här.
#1 - Netti Starby

Åh vilka fina produkter :-D Kramis

#2 - Linnéa

Åh, sååå härlig box - älskar body shops handkrämer, har 7 st olika <3

#3 - Louise

Den boxen var riktigt bra! :D

#4 - Sara Ekman

fina saker! :)

#5 - MALIN

Vilka bra produkter du fick! Kram

#6 - Alice Lindström

Jag fick samma i min fast en annan doft på handkrämen :)

#7 - Alice

Härligt att du är nöjd! :D

#8 - Denise

Kul att du blev så nöjd med boxen! :D

Önskar dig en riktigt fin jul <3

#9 - my

Så bra produkter, härligt att du är nöjd :D

#10 - Kattis

Låter som en riktigt trevlig box!:)

#11 - Ellen Gräntz

Oh, lät som en väldigt bra box indeed!

#12 - Ellie, om mig och min mitt-i-livet-kris.

Har varit på gång att skaffa glossybox men har aldrig blivit av. Men vilka fina produkter, verkligen lyx :) God jul

#13 - Linda

Åh vilken fin box!!

#14 - Cecilia

Såå bra grejer!!:D

#15 - Carolina Thoor

Väldigt lyxigt! Just den där vanilla Chai är så fruktansvärt god! Jag har den i tvålform och sedan har jag även den i bodylotion :D

Sv; ja, så mysigt!

#16 - Sussi

Vilken superbra box :)

#17 - Jeanette

Oj det där ser verkligen ut som en hit!

#18 - Johanna Utterberg

Så härlig box och såå fin!! :)

#19 - ullie

dusch tvål behöer man ju va mysig den verkar
god jul o varma julkramar

#20 - Josse

vilket bra innehåll! :)

#21 - JoJo

det ser ut som lovande produkter! :) det är ju alltid kul att få prova på lite nytt.

#22 - Kashayas

Oj vilken bra box

#23 - Bea

Ser ut att vara jättebra produkter!!