Nya plastblommor

Har ersatt mina vita plastisar med dessa juliga röda nu under december. Självklart ser dom ännu mer plastiga ut när jag har blixten på max, för annars tycker jag dom ser helt okej ut. Jag känner att jag inte klarar av att sköta mer än tre riktiga blommor samtidigt så därför har jag lite plastblommor här och var.
#1 - Kattis

Plastblommor är underskattat! Jag är inte heller bra på att hålla riktiga blommor och växter vid liv allt för länge!:P

#2 - Louise

Men så fina! :)

#3 - Linda

Kul med lite nytt!!

#4 - Johanna Utterberg

Så smart med plastblommor att de sköter sig själva! ;)

#5 - Angelica Wåhlin

Men wow, så fint!

#6 - Ida - foto & häst

Så fint de blev :)

#7 - Ellen Gräntz

Jag borde köra på plastblommor, jag har ihjäl alla mina riktiga haha...

#8 - cecilia

sååå fint :)

#9 - fridaslife.blogg.se

Haha jag är likadan! Plastblommor äger!

#10 - Sussi

Smart drag att omge sig med lite plastblommor. Skönt att slippa vattna :)

#11 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fint:)

#12 - Alice

Jättefina, det är ju verkligen himla smart med plastblommor!

#13 - JoJo

åh så fint! :D