Stockholms shopping

Eftersom black friday var just innan vi åkte till stockholm så var mitt shoppingsug ganska stillat för tillfället. Vilket var ganska tur, eftersom jag annars kanske köpt lite onödiga saker. 

På mos hittade jag grytlappar och en handduk till badrummet från Finlayson (min favoritbutik, hehehe). Dagen efter gick jag till min andra favoritbutik, Sephora, och shoppade lite smått och gott. Min Born this way foundation har varit slut ett bra tag nu så jag har verkligen saknat den. Sen tänkte jag även prova lite läpp-produkter från Huda Beauty, då jag sett min syster använda det och det har sett superfint ut. Köpte en klassisk liquid lipstick i en nude färg och sedan ett lip contour kit (läppenna, liquid lipstick och glittergloss). Återkommer med recenssion när jag provat dom lite bättre.
#1 - Alice

Roligt att du hittade lite ändå! ^^

#2 - Linda

Så fina saker!!

#3 - Sussi

Även om man nyligen shoppat så brukar man alltid hitta lite till när tillfälle bjuds ;)

#4 - Sara Ekman

Älskar Hudas produkter! :)

#5 - Johanna Utterberg

Kul med lite nytt! :)

#6 - Angelica Wåhlin

Åh, så fina grejer!