Cherry cherry lady

För ungefär en vecka sedan smakade jag körsbär för första gången och jag undrar verkligen hur jag kunnat missa detta innan!? Så gott, och så bra grej att äta som mellis eller som tilltugg till kvällens film/serie-tittande. På tal om serier så har jag precis sett klart Helix. Var en helt ok serie - 7 av 10 om ni frågar mig. Då är ju frågan vad jag ska börja kika på nu. Har ni några tips?
#1 - Netti Starby

Körsbär är verkligen så himla gott! :-D Kramis

#2 - MALIN

Såååå gott med körsbär! Kram

#3 - Sandra SG

mums vad gott! Har inte köpt några än detta året men vill nästan hoppa in i bilen och köpa nu när jag såg de på bild. Suget bara kom sådär, bom!

#4 - elin

Men mums så gott!<3

#5 - Gabriella

Åh såå gott!!

#6 - Wilma

Åh så gott, jag tycker bigarråer är godare än körsbär dock. Testa vetta, ungefär lika men lite godare smak! Och om du inte har sett prison break rekommenderar jag verkligen den!! Eller om du vill ha en lättare serie så riverdale på netflix.

#7 - MoaKandelin

Det är verkligen så gott!

#8 - Ida

Så gott! :)

#9 - Carro

Så gott och har tyvärr ingen serie jag följer just nu. Orange is the New black var nog den jag såg sist :)

#10 - Kattis

Färska körsbär är verkligen supergott!:)

#11 - Linda

Åh älskar, dock är jag allergisk :,(

#12 - Frida G Svensson

fatta traumat när jag blev allergisk mot körsbär!!!! :(

#13 - Bella

Körsbär är så gott!

#14 - Ellen Gräntz

Jag tittar på Buffy just nu. Gammal ju, men så bra!