Flytten

Jag och min kille flyttade till en dubbelt så stor lägenhet i slutet av april. Från en liten tvåa på 39kvm till en rymligare trea på 78kvm. Ibland tycker jag det kan ta lite tid innan ett nytt hem börjar kännas som hemma, men här tyckte vi både verkligen att det var så otroligt skönt redan från början. Det första vi tog tag i var renoveringen av extrarummet som skulle bli vårat gäst-, smink- och spelrum (Här ovan ser ni lite före och under-tiden-bilder). Eller det första jag gjorde var nog att köpa en egen inflyttningspresent till oss. En vas från Kähler och en ljuslykta från Klong. Tycker dom är så fina.
#1 - MALIN

Wow vilken skillnad det blev! Kram

#2 - Lina

Gud vad härligt! Älskar Klong <3 Synd bara att så många företag försöker härma deras grejer...:(

#3 - Alice Lindström

Spännande!

#4 - elin

Åh så fint! Hoppas du får en fantastisk lördag!<3

#5 - Zara

Snyggt 👌🏻
Svar: ja, älskar Ullared!

#6 - Days by Johanna

Kan tänka mig det kändes skönt och flytta till lite större