Gymmet

Tjenare! Tänkte bara kika in här en sväng innan jag avrundar dagen. Har jobbat 12-20 idag och det har rullat på väldigt smidigt. Efter jobbet kände jag mig hyfsat pigg så jag slängde in ett extra gympass denna vecka. Blev ett snabbt pass med fokus på mage/core. Imorgon står ben och rumpa på schemat.

Dagens pass blev 3 set av:
- 20 x Scissor kicks
- 20 x Leg raises
- 20 x Crossovers
- 20 x Double leg extension
- 20 x Reverse crunches
- 10 x Straight leg circles (åt vardera håll)

Nu ska jag hoppa i duschen och sedan kika något avsnitt av House of cards innan jag går och lägger mig. Godnatt!
#1 - Sara Ekman

Härligt :)

#2 - MALIN

Så härligt med träning :) Kram

#3 - Zara

Sv: ja var riktigt god mat!
Härligt med ett gym pass!

#4 - Carro

Härligt med träning :)

#5 - Linda

Åh så skönt!

#6 - Kattis

Härligt när man orkar med ett extrapass sådär!☺ har precis kollat klart på senaste säsongen av HoC här!

#7 - Annie

Härligt med träning! :) blir styrka för mig senare idag, ben och rumpa ;)

Ha en fin dag :)