Last night

Igår kväll mötte jag upp några gamla kompisar och så hade vi en väldigt mysig kväll vid vattnet. Vi körde lite tävlingar och jag kunde konstatera att jag var sämst i musik- och frågequizen men bäst i kubb, haha. Det bästa med sommaren är nästan dom här mysiga sommarkvällarna. Och eftersom vi inte har setts på flera år (sen vårat gamla innebandylag la ner) så hade vi hur mycket som helst att snacka om. 
#1 - Nimo

Men vad härligt!

#2 - Netti Starby

Åh vad mysigt och så vackra bilder! :-D Kramis

#3 - Carro

Vilken mysig kväll! :)

#4 - Carolina Thoor

Vad mysigt med en sådan här sommarkväll tillsammans med äldre vänner :D

Sv; ja, det är verkligen underbart! :D

#5 - Flisan

Åh vilka härliga bilder :D

#6 - Sandra SG

nej men gud så mysigt det låter att ni haft det. Ser underbart ut på bilderna! Jag älskar spela kubb men jag är sällan bra på det tyvärr.

sv: ja det är himla skönt att vi båda äntligen är lediga nu, snart kommer vår lilla bebis ut

#7 - Bella

Åh vad mysigt!

#8 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Vilka fina bilder :)

#9 - Gabriella

Såå mysigt!!

#10 - Mirre Sweetwords

Oh så vackert och du jag blir kvar allt =D

#11 - Emilia

Åhh ser jättemysigt ut!!

#12 - Angelica

Ser helt magiskt ut!

#13 - Erika

Låter så mysigt! :)

#14 - Frida G Svensson

sådana solnedgångar är så magiska! man kan knappt tro det finns!

#15 - Asylmamma

Wow vilken utsikt ni hade! Kul att möta upp gamla vänner och umgås ❤️ Haha, och vad gäller musikquiz beror det ju såå mycket på vem som gör det om man är duktig eller ej... hur som såg det ut som en väldigt trevlig kväll!

#16 - Linda

Ser mysigt ut!

#17 - Kattis

Vilka härliga bilder och mysig kväll det låter som!☺

#18 - Sarah

De lät som en väldigt mysig kväll :)

#19 - NICOLE

Å så fint!