Snapshots

Den bästa törstsläckaren efter en hel dag utomhus är defenitivt iste. Älskar den med smak av peach. Gärna med massor av is så den blir riktigt kall och god.

Det där med att ha lite självfall och gå och lägga sig med fuktigt hår. Det spelar ingen roll om det är jätteblött eller nästan torrt, det blir alltid lika illa dagen efter. 

Nog för att jag visste att Dóttir var ett vanligt efternamn i Island, men SÅ HÄR VANLIGT trodde jag inte att det var. Tänkte att det var som vårat Son (Svensson, Johansson och Larsson). Men när hela startelvan hette det så tyckte jag det var lite roligt. Det är endast två i hela landslaget som inte heter det.
#1 - Kattis

Mmm iste så gott, var länge sen jag drack det nu!☺ hehe dom håller hårt på namntraditionen på Island verkar det som!☺

#2 - Bella

Sådana här inlägg är så roliga!

#3 - Dixi Wonderland

Mitt hår ser lika dant ut när jag lägger mig med blött hår xD

#4 - Zara

Sv: haha jag är också oteknisk 😂 Men bad killen fixa det xd så får han även sätta upp nya speglar som ja ska kolla på idag så jag har en lång nu som endast står på golvet typ, men vill ha smala utan kant så jag kan sätta lampan bredvid spegeln xd

#5 - Netti Starby

Jag hade ingen aning och vad intressant! :-D Kramis

#6 - Isabella

åh vad gott med isste!

#7 - Carro

Hihi mitt hår blir likadant om jag lägger mig med blött hår ;)

#8 - MoaKandelin

Haha vad rolig bild :)

#9 - JoJo

nu blev jag sugen på iste :)

#10 - Miss Philipsen

Ja du, mitt hår ser likadant om inte jag har torrt hår när jag lägger mig ;)