The day so far

Började dagen med att checka av datorn, dricka lite kaffe, kolla netflix och pussa hejdå på min pojkvän som skulle jobba hela dagen idag.

Sen tog jag bilen ut till mormor för lunch och träffade dessa sötisar i samma veva. Mina föräldrar är på husvagnssemester så då är mormor och morfar hundvakt under tiden.

En glass i denna värmen är ett måste! Just denna mini är perfekt storlek och supergod.

En liten som inte vill vara med på bild.

Och en som ville vara med på bild!

Här har vi hängt och myst hela förmiddagen. Solen har hettat på bra så lite färg borde man ju ha fått.

Det var dagen so far. Nu väntar jag på att Adam ska komma hem så vi kan ta en prommis i det härliga vädret och sedan ska vi göra chili con carne till middag. Ikväll blir det bara att slappa och ladda inför kommande jobbvecka. Hoppas ni också haft en supertrevlig helg!
#1 - Sarah

De lät som en bra da :) Så himla skönt väder de e :)

#2 - Linda

Åh , myyyys!!

#3 - Netti Starby

Vad mysigt och så himla söta vovvar! :-D Kramis

#4 - Hanna

du kan ju maila mig om du vill ha lite info och hjälp [email protected] :)

Svar: har mailat! :)
linneakin

#5 - Ida

Men så söta hundar! Kram!

#6 - Bella

Så mysigt!

#7 - Days by Johanna

Låter som en härlig dag. Så söta hundar! Härligt med sol, här har den lyst med sin frånvaro, men skall tydligen komma imorgon så hoppas på det :)

#8 - Natalia

Härliga bilder :)

#9 - Gabriella

Såå himla söta hundar!! <3

#10 - Miss Philipsen

Verkligen härligt ;)

#11 - Johanna Utterberg

Låter som om du har haft en riktigt mysig dag! :)

#12 - Asylmamma

Åh vilka fina vovvar😍 Så mysigt att hänga med dem och mormor en heldag👍🏻