The perfect ashy color

1. Ljus askbrun i botten och askblond på längderna.
2. Mörk askbrun i botten och askgrå på längderna.
3. Varm mellanbrun i botten och askblond på längderna.

Sitter och bläddrar igenom lite bilder på färgningar jag gjort och fastnade för just dessa askiga färgningar ikväll. Jag önskar så gärna att jag hade mörkare hårfärg i mig själv så jag hade kunnat bära upp någon av dessa snygga färgningar utan att få en jätteljus utväxt. Dessa tre är alla gjorde på ungefär samma sätt. Frihandsslingor i balayage-teknik + nyansering samt matchande bottenfärg för deras egna utväxt.
#1 - Linda

Sååå himla fint!

#2 - Carro

Så snygga färger och frisyrer du haft! :)

#3 - Natalia

Så fina :)

#4 - Alice

Wow, jättefint allihop!

#5 - Kattis

Jättefina färgningar, själv har jag lite för mörka toner för att passa i så ljus färg!☺

#6 - Dixi Wonderland

Riktigt fint :D

#7 - Zara

Snyggt!

#8 - jessy

Åh, så fint!

#9 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh, verkligen så snygga färgningar! :D

#10 - elin

Så fint det blev!<3

#11 - Netti Starby

Så himla fin hårfärg! :-D Kramis

#12 - Jeanette

Så himla fint! Jag är så sugen på att färga håret, blir extra sugen på det när jag ser sånt här

#13 - Annie

Alltså säger bara den första bilden, såå snyggt! :)
Jag är själv mörkare egentligen men brukar göra hela håret ljusare, men skulle jag göra så .. skulle jag välja som ettan. Super fint :)

Ha en fin dag!

#14 - Nimo

Så himla snyggt!

#15 - Days by Johanna

jätte fina alla tre.

#16 - Jenny

Oh så fint!

#17 - Joanna-Livet med psykisk ohälsa

snyggt