Updos

Här är ett litet kollage på några uppsättningar jag gjort. Alla förutom två var blivande brudar. Det är så kul med uppsättningar för det går att variera så himla mycket. Nästa helg har jag en till bruduppsättning+makeup och då blir det en halvuppsättning (mycket utsläppt och lockigt) vilket blir roligt då det varit mycket heluppsättningar (knutar) på senaste.

Vilken var er favorit av frisyrerna ovan?
#1 - Sandra SG

så fina uppsättningar!

#2 - Mirre Sweetwords

Ohh så snygga allihop, gillar nog flätan tror jag, samt kul att göra annan variant nu denna gång

#3 - Netti Starby

Så himla duktig du är och min favorit är den första! :-D Kramis

#4 - EVELINA

Låter som en kul del av jobbet! Jag gillar låga knutar, så de är mina favoriter i kollaget, särskilt den längst ner till höger :)

#5 - Natalia

Gillar verkligen alla :D

#6 - Natalia

Gillar verkligen alla :D

#7 - Emilia

Åhh så fint. Verkar himla skoj att sätta upp håret så! *.*

#8 - Flisan

sv: då rekommenderar jag den verkligen hehe :D

åh så fina allihopa är :D

#9 - elin

Fina håruppsättningar , och så duktig du är!<3

#10 - Angelica

Men ååh, vad vackra!!

#11 - Linda

Fina frisyrer, svårt att välja en fav! :-D

#12 - Zara

Riktigt snyggt! Tror nog den med svarthår att jag tyckte den var bäst :)

#13 - Carro

Vad duktig du är, fina allihop :)

#14 - Alice

Vad duktig du är!

#15 - Kattis

Min favorit är andra uppifrån till höger, men alla uppsättningar var riktigt vackra!:D

#16 - Bella

Åh vad fint!

#17 - Sarah

Så himla duktig du e :)

#18 - Celine

Wow så duktig du är!

#19 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh så mycket fina uppsättningar, älskar de två längst ner :)

#20 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Fina frisyrer :)

#21 - NICOLE

Så roligt och så fint :) va duktig du är!

#22 - Erika

Så fint! Gillade den blonda med små vita blommor :)

#23 - Asylmamma

Wow vad duktig du är!! Jag skulle låta dig göra vilken frisyr av de ovan du vill på mig! Så vackert 💕

#24 - MoaKandelin

Så fina :) Älskar med blommor!

#25 - elin

Så fina frisyrer! Och så duktig du är<3

#26 - jessy

Så fint :D

#27 - Mikaela

Åh så galet snyggt :D