Utomhusinnebandy

Nu har jag äntligen kommit igång med träningen igen. Det blev en liten dipp där i april/maj/juni av diverse saker. Jag blev sjuk, jag hade fullt upp med flytten, jobbet tog all min tid, semesterlivet har sagt sitt osv. Eller i juni körde jag ju ändå mina löppass (5-7km, 2 gånger i veckan). Men denna månad är det intervall + styrke som gäller innan vi går in i hall i augusti. 

Igår bröt vi dock av det hela och körde två timmar utomhusinnebandy i kvällssolen. Kul att få ta fram klubban igen. Och såklart är man blekast på stället, haha.
#1 - Alice

Skönt att vara igång igen! ^^

#2 - Natalia

Härligt :D

#3 - Natalia

Härligt :D

#4 - jessy

SV: Jag säljer den tandkrämen som jag fick det resultatet av! Skriv till mig på Facebook om du är intresserad :D ha en bra kväll! https://www.facebook.com/jessica.j.gunnarsson

#5 - Days by Johanna

åh låter härligt. Måste med komma igång med träningen igen :)

Tack, hade du frågat mig om sluta med blöja för två månader sedan hade jag noll koll. Därför ville jag skriva om det så andra kan få lite hjälp, det är inte helt lätt :)

#6 - Zara

Vad roligt med innebandy! Har själv spelat! :)
Sv: ja riktigt härligt onsdag & gott med grillat, inte alls planerat xd

#7 - Sarah

Så kul för dej o få börja me de du gillar :)

#8 - Carro

Vilken rolig träning :)

#9 - Emilia

Skönt att komma igång igen!

#10 - MALIN

Vad roligt med utomhusbandy! Kram

#11 - Miss Philipsen

Har också precis flyttat så jag vet vad det innebär att inte hinna med allt. Men vardagslivet kommer igen ;)

#12 - Linda

Gud så kul :-D

#13 - Annie

Härligt att komma igång med träningen! ;)

#14 - Mirre Sweetwords

Ohh härligt, måste komma igång jag å, tycker jag är igång delvis, men kan mer =D

#15 - Jenny

Vad härligt att komma igång igen! :)