Vem är jag?

Tänkte att det kunde vara kul för er att få en liten bild och uppfattning om vem jag är. Så nu kommer ett sånt där lite halvtöntigt inlägg där jag ska försöka beskriva mig själv.
 
För er som inte vet så heter jag iallafall Linnea och är 24år. Jag är bosatt i Luleå med min kille (som också fick vara med på bilden, yay). Jag jobbar som frisör/fransstylist och på fritiden spelar jag mer än gärna innebandy.
 
Älskar mat, shoppar lite mer än nödvändigt och tycker sommaren (+december) är den bästa tiden på året. I övrigt så får ni veta mer om mig med tiden. Och är det några funderingar så fråga. 

Var är ni ifrån och hur gamla är ni?
#1 - Jenny

De verkar vara ett spännande jobb att få jobba som frisör och fransstylist!
Jag själv är från Örebro och är hela 21 jordsnurr gammal :)

#2 - elin

Rolig läsning<3

#3 - Sandra SG

Jag bor i Helsingborg och är 23 år gammal.

sv: ja det är himla spännande att snart bli förälder och tusen tack! Hoppas allt går som det ska.

#4 - Bella

Kul att få veta mer om dig!

#5 - Sarah

De va kul att läsa men ja kom ihåg va du jobba me o att du spelar innebandy sen förr :)

#6 - Carro

Roligt att veta lite mer om dig. Jag är 31 år och bor med min dotter och hennes pappa i Kungsbacka :)

#7 - NICOLE

Kul att läsa! :D jag har släkt i Luleå så jag är där titt som tätt =) Jag är 22 år och bor i Skövde nu sedan ett år tillbaka pga sambons jobb :)

#8 - Emilia

Så roligt med innebandy! Jag är 16 år gammal och kommer från Halmstad :D

#9 - Days by Johanna

Kul och läsa!

Johanna, 34 från Kristianstad :)

#10 - Gabriella

Roligt att läsa, jag bor i Halmstad och fyller 18 i oktober!!

#11 - Amanda

Så fin du är haha super kul att läsa :) Själv är jag från Göteborg och är 19

#12 - Isabella

vad fina ni är!

#13 - Asylmamma

Åh vad kul att jobba som fransstylist! Har du gjort det länge 😊?

Svar: I ungefär två år :)
linneakin

#14 - MALIN

Vad fina ni är :) Jag är 23 år och från Malmö! Kram

#15 - Mirre Sweetwords

Oh vad roligt att läsa, jag gillar också innebandy

#16 - Natalia

Jag heter Natalia, är 19! KFödd i Polen, bor i Småland :)

#17 - Erika

Åh, tycker också det är dem bästa månaderna :) Själv är jag 23 år och bor nere i Skåne.