Welcome to the jungle

Alltså hur snygg var inte månadens glossybox? Jag köpte den typ bara därför, haha. Är verkligen galen i det där mönstret nu och jag skulle kunna ha det till allt. Att den sedan innehöll bra produkter var ju verkligen lovande. 
 
1. Dry Shampoo - Maria nila
Då jag är en torrschamponörd som inte kan leva utan det har jag testat en hel del torrschampon i mina dagar. Denna klättrar överraskande nog upp på min top 3 lista. Doften, fräschheten, känslan. Allt! Rekommenderar den verkligen.



2. Smoothing after sun - Monu professional skincare
Då det inte varit så mycket sol sen jag fick denna box så har jag ej hunnit testa denna produkt så mycket. Dock gillar jag att den innehållar aloe vera som lugnar och minskar rödhet efter en hel dag i solen, så kommer definitivt testa den mer på tex utlandsresor osv.

 


3. Glow milk (Highlighter) - The beauty crop
Man kan aldrig ha för mycket highlighter! Och denna var verkligen superfin. Har aldrig haft en flytande highlighter tidigare så är lite ovan med att applicera den. Kändes nästan som ett nagellack, haha. Gick förvånansvärt lätt att applicera och jag råkade till och med ta för mycket produkt i början. Så den kommer räcka längre än man tror. Minus är att den är lite rosa/kall då jag föredrar en mer champagneton till min hy. 

 

 
4. Ansiktsmask - Bioré
Värmande mask, som jag kan tycka är lite obehagligt då jag har ganska känslig hy. Fick en liiite stickande känsla, men när jag sköljde bort den så tycker jag den stramade till huden och gav en lite kylande känsla, vilket var jätteskönt. Dessutom behövde den bara verka i 1 minut, vilket jag gillar. Tyvärr är jag lite osäker om jag skulle våga använda den 2-3 gånger i veckan som rekommenderas. Men har du ej känslig hy så tror jag du kommer gilla den. Minus var att den skulle vara porminskande, men det märkte jag inte så jättemycket av. Men väldigt rengörande, oja.

  

 
5. Banana setting powder - Bellapierre
Glömde bort att fota den eftersom jag tog bort den ur boxen ganska snabbt. Hade höga förväntningar på den och den kändes superlen när jag provade på handflatan. Men usch vad dåligt den blev på min hy! Den såg alldeles för gul ut, krackelerade totalt och näee den funkade inte alls. Ska dock ge den några fler chanser och prova den med lite olika produkter, men tror dock jag är alldeles för blek/vit för att den ska fungera.

   
 
#1 - Amanda Jona [FOTOGRAG]

Låter ändå som en riktigt bra box! :)

#2 - Kattis

Så snygg design på den senaste boxen verkligen och kul att läsa dina betyg!:)

#3 - Sofia Werlin - mammaliv & hälsoliv

Bra box med spännande innehåll! :)

#4 - Netti Starby

Torrshampoot skulle jag verkligen vilja testa! :-D Kramis

#5 - Linda

Så fin box!! :-D

#6 - Josse

Kul att läsa om produkterna :)

#7 - Ronja

Så himla snygg box!!

#8 - Carolina Thoor

Älskar inlägget! Är jätte sugen på att köpa hem en sådan här box men väntar alltid tills jag ser produkter som jag bara skulle ÄLSKA om jag fått hem :D

Sv; ja, det var det verkligen! :)

#9 - Flisan

sv: kul att du gillade det :D

vad kul att läsa vad du tyckte om produkterna :D

#10 - Mirre Sweetwords

Ohh tack för tips på torrshampoot jag anv deras vanliga shampoo låter ju toppen

#11 - Ida

Vilket bra inlägg! :)

Svar: tack! :)
linneakin