Black Friday - min shopping

Jag tror ingen har kunnat missa att det varit Black Friday (eller snarare Black Week). Det hade ju varit smart att handla alla julklappar nu men då jag inte riktigt vet vad jag ska köpa så blev det ingen julklappsshopping. Däremot hittade jag lite smått och gott till mig själv.
 

I torsdags var jag och lunchade med min mormor och syster i stan och såg att Kicks hade 25% på allt från Smashbox. Eftersom jag suktat så länge efter deras Primer Water kände jag att det var läge att slå till.

Nelly hade 30% på ALLT mellan 23.00-23.59 i fredags så då klickade jag hem söta snoddar, en basic klocka jag kan ha på jobbet, adidas gazelle i en annan rolig färg, svarta kängor och svarta vida byxor.

I lördags var jag och Adam på jeansbolaget och fyndade en basic t-shirt och cardigan samt ett par snygga jeans från Lee med lite högre midja.
#1 - NATALIA

Så mycket fint :)

#2 - Alice Lindström

Vad roligt med lite shopping :D

#3 - Celine

Åååh vill också ha de rosa skorna!

#4 - JoJo

men hur snygga är inte adidasskorna?! vill ju också ha :D

#5 - Carolina Thoor

Låter verkligen som du har shoppat på bra! Själv har jag bara köpt ett par stödstrumpor för 20% på vårdväskan. Nöjd ändå! :D

Sv; jo, men det var det allt! :)

#6 - Jasmine

Kul att du tig möjligheten och unnade dig saker till nedsatt pris. Hoppas att du blir nöjd med dina inköp.

(Sent) Svar: Köpekladdkaka är ju också himla gott. Frödinge's är en favorit!

Kram

#7 - Carro

Vilken härlig shopping du gjort! :)

#8 - Netti Starby

Vilka fina fynd det blev för dig :-D Kramis

#9 - Denise Taylor

Snygga kläder du klicka hem :D

#10 - Maria at Inredningsvis

Superfina grejer älskar de rosa skorna :)


Veckans vackra Instagramhem på bloggen :)

Ha en fin ny vecka!

LOVE Maria på Inredningsvis

#11 - sarah

aaa visst är dom

#12 - fridaslife.blogg.se

Åhh men mycket ju!😍 har också dom skorna, så snygga (svåra att hålla rena dock;))