Dekorationskransar

1. Åhlens 179:- / 2. Lampgrossen 291:- / 3+4. Ikea 129:-
 
I år har jag funderat väldigt mycket på att köpa en julkrans till dörren. Tycker det ser så hemtrevligt ut. Samtidigt så känner jag att det inte är en dektoration jag skulle vilja lägga allt för mycket pengar på eftersom man bara har den uppe under julen. Har kikat runt lite och här är de finaste jag har hittat till ett bra pris. Om ni har några andra tips så säg gärna till. Synd bara att man inte ska till ikea innan jul, så den lär det ju inte bli. 
#1 - Amanda

Åh vilka fina kransar <3

#2 - Carro

Vilka fina :)

#3 - Netti Starby

Åh vad fina och jag letar också efter en krans just nu :-D Kramis

#4 - Boel

Älskar adventskransar!

#5 - Sara Ekman

fina :)

#6 - Kashayas

Jag är också lite sugen på en sådan faktiskt.

#7 - J

Fina!!

#8 - ulllie

har en låtsas som är underbar så ja vet inte ifall det blir en riktig i år lite snål där =)

#9 - Kattis

Håller med, ser väldigt mysigt och inbjudande ut med en krans på dörren!☺

#10 - Carolina Thoor

Jag skulle också vilja ha en sådan här på dörren, det är precis som du säger så hemtrevligt! Däremot vill man ju inte spika upp den på dörren? Det går inte ens ^^, så jag vet inte riktigt hur den ska sitta på vår ytterdörr..

Sv; ja.. Det är då inge roligt :(

#11 - Alice Lindström

Vad fina!

#12 - Alice

Vi har en sådan på vår dörr kring jul, jättefint, och dessa var ju superfina! ^^

#13 - MADDISENJ.SE

Bra tips, de där var riktigt fina!

#14 - Jeanette

Vilka fina :) Vi köpte en fin på ICA faktiskt, var väldigt billig men så fin, såg ganska mycket ut som bild nr 1 :)

#15 - NATALIA

Jättefin!

#16 - Marlene S.R

tycker också det ser väldigt hemtrevligt ut!

#17 - Johanna Utterberg

Så fina! Jag binder egna till jul. :)

#18 - Hanna

Men så fina😍😍