DETAILS

Lite nytt på brickan - vas från ikea, dekorationen från dollarstore och doftljuset är från HM Home.

I och med att fjärde advent är på självaste julafton så innebär det att det endast är tre veckor kvar till jul från och med första advent. Så därför tänkte jag att det faktiskt var okej att tjuvstarta julpyntet innan. Så jag hinner se vad jag saknar och har tid att införkaffa mig det innan söndag. Sen har jag lite smått och gott som jag ska pimpa upp så dom blir som nya - bilder på det kommer sen.
#1 - Kattis

Så fint du gjort!:D

#2 - J

Fint!!

#3 - Johanna Utterberg

Så fina juldetaljer :)

#4 - Netti Starby

Så himla fina detaljer! :-D Kramis

#5 - FeliciaO - Everyday / Fashion / Modeling

Så fint:)

#6 - Julia

Så fint!

#7 - Bea

Så fint!

#8 - Boel

Åh så mysigt och fint :D

#9 - ullie

det är så mysigt med detaljer o tomtar .. me like

#10 - Carro

Så fint och mysigt! :)

#11 - Denise

Åh nej! Du kan ju inte tjuvstarta!! :D

#12 - Alice Lindström

Vad fint!

#13 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Mysigt! :D

#14 - Sara Ekman

så fint :)

#15 - Linn

Så mysigt med lite juldetaljer! Kram

#16 - Tess

Så fint! Det känns så mysigt att julen närmar sig :)