glöggpremiär


Jag hade glöggpremiär i lördags. Så gott och mysigt! :)

Godmorgon godmorgon! Rätt så skönt med en ledig måndag. Tog mig en sovmorgon till klockan åtta och nu sitter jag bara i soffan och tar det lugnt och njuter av morgonen. Har en förhoppning om att uträtta lite ärenden med min syster idag (aka julklappar) och sen ska jag baka julkakor och julgodis med mamma. Hade även tänkt träna ikväll men tror foten sätter stopp för det (tampade rejält snett igår, så nu är den ganska svullen). I övrigt, en skön start på veckan helt enkelt.
#1 - Alice Lindström

åh vad roligt att handla julklappar och julbaka!

#2 - MALINDENISE

Vad mysigt, hade också glöggpremiär under helgen! :D

#3 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Åh vad mysigt! :D

#4 - NATALIA

Så mysigt :D

#5 - Netti Starby

Vad jobbigt med foten och ha en fin dag! Kramis

#6 - Hanna

Men Gud så mysigt med glögg 😍

#7 - Bea

Så gott!

#8 - Angelica Wåhlin

Men så mysigt!!

#9 - Josäfin Andersson

åh vilket mysigt glögg-set! :D