Hiss & Diss

Nyx är verkligen ett toppenbra budgetmärke. Det är lättillgängligt och de har ett stort utbud av olika produkter. Deras transparanta puder funkar som ett bra vardagsalternativ och jag älskar deras eyeliner (matte liquid liner). Highlighter-paletten fick otroligt bra reviews så jag tror jag hade lite för höga förväntningar på den. Helt ok, men inge mer än så.

Nu till min bästa och sämsta nyx-produkt:

Min absoluta FAVORIT är deras Soft matte lip cream som jag har i de fyra olika färgerna ovan. Och mer lär det bli! Trots att dom torkar och blir matta så är dom otroligt krämiga och det finns ingen annan liquid lipstick som håller så bra på mina torra läppar. Och istället för att åka bort ojämnt så fejdar dom ut till en snygg nyans. Jag rekommenderar dom verkligen!

Min stora diss är deras Lingerie liquid lipstick. De kostar till och med mer och är verkligen SKRÄP. Köpte dessa två och kommer nog inte ens använda upp dom, så dåliga var dom. Torkade innan man ens hann få på dom, och krackelerar något så otroligt. Har ni inte lika torra läppar som mig så kanske dom fungerar men för mig är dom ett big no no. 
#1 - Hanna

Ja har också liquid lipstick hemma och ja tyckte inte alls de var bra jag heller, bara kladdar runt och är skit verkligen!

#2 - Bea

Håller med, tycker om deras soft matte lip cream!

#3 - Netti Starby

Jag gillar dessa läppstift! :-D Kramis

#4 - Alice Lindström

Jag gillar båda lika mycket, men jag tror att man upplever smink olika!

#5 - Angelica

Oj, jag tycker att lingerine har funkat jättebra :o

#6 - Sara Ekman

kul att veta :)

#7 - sarah

okok köpte en idag och ska testa igen

#8 - angelicasvarld.blogg.se

Tycker också att NYX är ett toppen budget märke...har flera produkter därifrån!

#9 - Carro

Härlig läsning/tips! :)

#10 - NATALIA

Jättefina bilder :D

#11 - Amanda

Så kul att få läsa dina tankar, tyvärr tål jag varken Soft matte lip cream eller deras Lingerie liquid lipstick, men har testat och reagerade på samma sak som du gjorde när det kommer till deras Lingerie liquid lipstick, verkligen så himla kasst! En stor besvikelse tyvärr.

#13 - JoJo

jag älskar båda dom där läpprodukterna fån nyx :)

#14 - ullie

ett sånt lip har ja me eller två olika gillar dem oxå massa
kramar o fin morgondag

#15 - jessy

haha men va roligt, jag tycker helt tvärtom då lip cream:en torkade ut mina läppar, la sig inte jämt, var jobbig att applicera och funkade inte alls för mig!

#16 - Emma

Åh jag älskar NYX, speciellt deras Matte lipstick! Så fina färger och fungerar super på mina torra läppar :) Ska prova deras Soft matte lip cream någon gång också.

#17 - Cecilia

åå älskar matta!! Måste köpa!!!:D

#18 - Johanna Utterberg

Intressant hiss och diss! :)

#19 - A M

Kul att läsa! Måste testa!
sv: verkligen!! <3

#20 - Kattis

Tackar för tipsen!☺ trist att läppstiftet var så dåligt!

#21 - Linda

Åh, kul att läsa!!

#22 - Johanna

Åh vilka fina färger!

#23 - MALIN

Jag älskar deras Lingerie liquid lipsticks haha. Tråkigt att det är så olika :( Kram

#24 - NICOLE

Har testat de översta som du gillar, och de är toppen tycker jag med :D Men då behöver jag inte testa de andra då ;)

#25 - Jeanette

Jag älskar deras Liquid Suede läppstift :) Inte testat dom andra

#26 - Carolina Thoor

Ja, den mörka i mitten längst upp har jag. Älskar den så mycket! Roligt inlägg :D

Sv; jo tack, det var det också :)

#27 - Alice

Åh, bra inlägg, då vet jag vilket jag borde prova och inte! ^^

#28 - Julia

Bra med tips (och diss)!

#29 - Celine

Gillar inte heller deras lingerie, de är så torra och förstör bara läpparna :/ Vilket är riktigt synd för det är så fina färger!

#30 - sarah

hej allt bra =)