Listor

Jag älskar när det är ordning och reda. Var sak har sin plats och det ska vara struktur i vardagen. Därför älskar jag ju att göra listor av alla dess slag. Annars tycker jag det är så lätt att vissa saker och ting glöms bort. Förutom packningslistor och att-göra-listor så är ju även handlingslistor en supersmart grej. Och hur fint var inte detta block jag hittade på dollarstore?? Den sitter så fint på kylskåpsdörren och så fort man ser att något håller på att ta slut så skriver man bara upp det där och tar med den när man åker och handlar. Visst, jag skriver mycket på mobilens anteckningar också, men jag tycker det finns en viss charm i att skriva upp i söta block.
#1 - Alice Lindström

Vilken smart lista som man kan sätta på kylskåpet!

#2 - cecilia

perfekt ju!! :)

#3 - Sara Ekman

älskar också att bocka av och ha listor :)

#4 - fridaslife.blogg.se

jag är också verkligen ett list-freak!! och ordning och reda ska det vara ;)

#5 - Johanna Utterberg

Jag är likadan, älskar ordning och gör typ allt i listor eller skriver upp i block. :)

#6 - elin

Fint block!<3

#7 - Kashayas

Smart med shoppinglista

#8 - Bella

Inköpslistor är så smart! Skriver aldrig sådana själva och det har jag bara negativt för..

#9 - Kattis

Älskar denna typ av block!😀

#10 - Hanna

Har också en sån där! Älskar att skriva upp och ha ordning 🙈

#11 - NICOLE

Listor är toppen :D

#12 - MALINDENISE

Tycker också om listor :D

#13 - Alice

ÄLSKAR verkligen också listor och struktur, såååå himla bra! :D

#14 - Jonna

Älskar också att göra listor även fast jag är väldigt dålig på att komma ihåg att gös det! 😃Jag hatar att inte ha koll och som du säger blir det mer struktur i vardagen.

#15 - Ida Gratte

Snyggt! Har ett typ likadant även om man har iphonen nu så är det bättre med sånna listor när man ska handla tycker jag ;)

#16 - Frida G Svensson

Jag älskar listor. Skulle inte kunna leva utan dem! min todo lista till bröllopet är crazylång nu!

#17 - Carolina Thoor

Dessa är underbara! Har också en sådan här som man lätt kan skriva ned vad som bör handlas in. Så smart! :D

Sv; ja, det var super gott! :D

#18 - Amanda

Å så fint det blocket var!! Listor är det bästa haha<3

#19 - Bea

Håller verkligen med, älskar att göra listor!

#20 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Listor är livet alltså!