NEW IN

Fyndade en superfin plast(plast? JA ni läste rätt)-bricka på Dollarstore för ynka 30 kronor. Jag gillar ju att möblera bland mitt pynt och nu har jag en dille för runda fat. Har tre olika i marmor, spegelglas och silver. I och med att denna hörna vid byrån är ganska "vit och tråkig" så tänkte jag att en bricka med lite mönster (om man nu kan kalla silvriga prickar/bubblor för mönster) skulle piffa upp det hela. Och visst blev det fint?
#1 - Johanna Utterberg

Vad fint!! :)

#2 - Jennifer

De har så fina saker på Dollarstore :D Jag köpte en skit snygg tavla där här om dagen som hänger i sovrummet :D

#3 - Kattis

Blev jättefint!☺

#4 - Felicia

super fin ju :D

#5 - Amanda

Åå det var ju så fint<3

#6 - Alice

Jättefint ju, och så nice att den var så billig! ^^

#7 - My

Så fint :D

#8 - Julia

Så fint!

Svar: ja visst är den!
ps. länken till din blogg kom inte med så kan inte klicka in mig på din blogg!
linneakin

#9 - Selma

Så fint 😍😍

#10 - NICOLE

Ser jättefint ut :)

#11 - NATALIA

Jättefint!

#12 - Madeliene

Så himla fint! :)
hoppas du får en fin kväll!

#13 - Angelica

Utläckert ju (& jag hade inte gissat på att den kostade bara 30 kr, det ser riktigt exklusivt ut)!

#14 - Cecilia

Såå fint! :)

#15 - MALIN

Hur fin som helst! Kram

#16 - ullie

ja men gud de e så fina verkligen har sett dem . ska köpa några o ha under tallrikar lite fint till middagen tänkte a kram kram

#17 - Celine

Snygg!

#18 - Alice

Åh den var ju så fin!!

#19 - Ida Bjelkert

Jättefint! :)

#20 - Johanna

Får så bra tips via din blogg. Fått jättemys här hemma :)

Svar: åh tack så mycket! vad kul att höra :)
linneakin

#21 - Anita

Snyggt!!

#22 - fridaslife.blogg.se

Sjukt fint!!

#23 - jessy

Så fint! :D

#24 - Ida - foto & häst

Men så fint!!