Ny hudvård

Både mitt serum och ansiktskräm är inne på sista versen och då måste jag ju ladda upp med nya produkter så jag har dom hemma när dom gamla väl tar slut. I samband med min ansiktsbehandling så fick jag rådgivning om vilka produkter jag skulle byta till nu. Min hud ser ju inte likadan ut som den gjorde förra vintern då jag köpte mina förra ansiktsprodukter. Då hade jag akne/rosacea/utbrott över hela ansiktet och det var torrt som bara den. Nu är min hy i mycket bättre skick. Aknen och torrheten har försvunnit, och därmed har min hy blivit fetare och glansigare. Sen är det röda kvar och det beror tydligen på ytliga blodkärl som måste stärkas. 

SÅ nu ska jag alltså köra på ett serum som dämpar rodnad/rosacea. Det är Nannic Venatrix. Den ska jag använda morgon & kväll innan min ansiktskräm som är Nannic Pureness. Den ska balansera, lugna och återfukta huden och passar bra för en oljig problemhud. Det ska bli spännande att få prova på dessa produkter.

Kombinerar dessa med oljan från Maria Åkerberg som jag ÄLSKAR (ni hittar info om den HÄR) och min receptbelagda Epiduo (för akne). Den sistnämnda ska jag dock bara använda upp till 1-2månader till innan jag avslutar den behandlingen helt.
#1 - Emilia

Hoppas de hjälper på dig!

#2 - Ellen Gräntz

Kul med nytt! Måste också köpa någon bra ansiktskräm.

#3 - MALIN

Vad roligt :) Älskar hudvård! Kram

#4 - ullie

spännande att se hur det fungarar då lycka till

#5 - Carro

Härliga tips! :)

#6 - Selma

Oh du måste göra en recension sen 😍😍

#7 - NATALIA

Så spännande produkter :)

#8 - Alice Lindström

Roligt med nya produkter!

#9 - Felicia

tack för tipset ska kolla närmare på dem :)

#10 - Dixi Wonderland

Vilka bra tips :D

#11 - Linda

Kul med nytt!

#12 - Angelica

Hoppas dom är riktigt bra!

#13 - Jeanette

Roligt med nya produkter :)

#14 - Sara Ekman

spännande :)

#15 - Amanda

Super bra tips ska kolla upp denna!!<3

#16 - Matilda Berlin

Åh vad spännande! Skriv vad du tycker sen! Tar fortfarande emot alla tips jag bara kan =) kram <3

#17 - Emma Fernhagen

Spännande med nya produkter, recensera dom gärna sen när du har testat dom ett tag!:)

#18 - Madeliene

Så roligt med nya hudprodukter! :)
svar: Någon speciell serie som du följer/kollar på? :)

#19 - Jennifer

Oh ska kolla in dem då jag behöver nått nytt till min hud :)