Umeå

Här är lite bilder från de senaste dagarna i Umeå. Eftersom Adam är isolerad i ett rum 24 timmar om dygnet så har ju jag fått lite egentid som jag spenderat med att promenera runt i stan. Rätt mysigt faktiskt!
 
Under helgen var mina föräldrar också i Umeå så vi passade på att äta på Pinchos. Det var första gången jag åt där, och definitivt inte sista gången! Det var såå gott. 
#1 - Mie Evnice

Ser ut som ni har en fantastisk höst i Umeå!

#2 - Johanna Utterberg

Åh så härliga bilder :)

#3 - Kattis

Så vackert det ser ut där uppe i norr och vad skönt att strosa runt i staden om dagarna. Hoppas utredningen på sjukhuset gått bra.

#4 - hanna

så mysiga bilder! pinchos är så bra älskar att det är just små rätter :D

#5 - Josäfin Andersson

men åhh så härliga bilder! (och pinchos är ju bästa!)

#6 - NICOLE

Så härliga bilder, och mums med Pinchos :D

#7 - Sara Ekman

så fina bilder :)

#8 - MADDISENJ.SE

Varför är han isolerad? Jag har nog missat det.. :p Väldigt vackra höstbilder du bjuder på!

Svar: dom har utrett hans epilepsi så därför fick han inte lämna sitt rum på hela veckan :)
linneakin

#9 - Elin

Wow så fina bilder❤️

#10 - Denise

Så fint med alla höstfärger! Men så trist sen när alla löv fallit av..

#11 - Alice

Vilka härliga höstbilder, och Pinchos är ju så gott! ^^

#12 - JoJo

vad mysigt att äta på pinchos. jag älskar att äta där :D

#13 - PhotoJelly

Mmm, älskar pinchos SÅ gott! Ha en fin kväll!

#14 - Ellen Gräntz

Men HUR vackert?! Älskar hösten!

#15 - Felicia

fiint :D

#16 - ullie

men soliga dagar o om det är kvar löv på träden eller som ja ena bildern visst är det sååå vackert ändå måste ja medge =) vill ju ha massa sommar he he
ha det så gott kram kram

#17 - sarah

fina bilder =)

#18 - fridaslife.blogg.se

ÅH så fin höst!!!

#19 - Kattis

Önskar dig en bra helg!☺

#20 - Ida Bjelkert

Åh, men vilka fina bilder! Jag var faktiskt på Pinchos igår, så mysigt där!

#21 - Julia

Så gott allt det ser ut!