Veckans planer

Den här veckan är en sån där fullproppad vecka åter igen. Dock bara fyra arbetsdagar, vilket låter väldigt skönt! Har lite annat smått och gott inplanerat istället.
 
Måndag:
- LEDIG! Så ska städa resten av lägenheten, rensa, laga matlådor och dona på.
- Träning 19.30-21.30
 
Tisdag:
- Jobb 9-18
- "Städa undan" balkongen inför vintern.
 
Onsdag:
- Jobb 9-18
- Ha ett event med Vilda Kidz 18-19.30
- Träning 19.30-20.45
 
Torsdag:
- Jobb 12-20
- Träning 20-21
 
Fredag:
- Jobb 9-18
- Idol 20.00 (Mycket viktigt, hehe)
- Packa inför helgen och kommande vecka i Umeå.
 
Lördag:
- Bortamatch i Umeå mot Dalen! 13.00
- Middag på Pinchos med familjen.
- Är det bra väder så sover vi över i Umeå.

Söndag:
- Är jag kvar i Umeå så blir det att se någon SSL-match. Vet ej om det blir damernas 14.00 eller herrarnas 17.00. Det återstår att se. Om jag inte är kvar i Umeå så tar jag bussen till Umeå igen vid 15.00 eftersom jag ska vara där ett par dagar kommande vecka.
- Blir middag ute och mys med Adam på kvällen.
#1 - Carro

Låter som en härlig vecka :)

#2 - Alice Lindström

Ojoj vad du har mycket inplanerat!

#3 - Dixi Wonderland

Då ser vår Måndag lika dana ut ;)

#4 - Alice

Fullt upp, men roligt ju! ^^ Vill också se Idol, har inte sett det på flera veckor nu, varit annat ivägen!

#5 - Madeliene

så skönt att vara ledig idag! <3

#6 - Amanda

Så kul att få ta del av dina planer, låter som en toppen vecka<3

#7 - My

Fullspäckad men verkar bli en rolig vecka :D

#8 - Sara Ekman

Fullt ös :)

#9 - fridaslife.blogg.se

Åh härlig vecka!! Jag gillar att ha mycket planer!

#10 - MALINDENISE

Haha älskar idol! :D