Veckans planer

Ny vecka, nya tag. Förra veckan var verkligen fullproppad så känns skönt att denna är lite lugnare. Eller lugnare vet jag inte, haha. Men ska iallafall inte iväg hela helgen. Och är ledig på onsdag, så då hinner jag få mycket gjort i hemmet. Såååå skönt.
 
Måndag:
- Jobb 9-18
- Inventering (lagjobb) på Coop 19.00
 
Tisdag:
- Jobb 9-18
- Personalmöte 18-19
- Fixa en kollegas hår 19-21
- Få en ansiktsbehandling (NBE1000) av kollegan jag fixar håret på (hon är hudterapeut) 21-22
 
Onsdag:
- LEDIG, så skönt! :D
- Ska försöka hinna bocka av min to-do-list (bland annat skruva ihop det sista av ikeamöbeln, bädda rent/tvätt/städa, ringa lite samtal som jag skjutit på allt för länge m.m)
- Träning 20-21.30
 
Torsdag:
- Permanenta min mormor 10-12
- Jobb 12-20
 
Fredag:
- Jobb 9-18
- Bio med Adam
 
Lördag:
- Jobb 9-13
- Match mot Älvsjö 13-15
 
Söndag:
- Gå på ett event 13.00
#1 - Madeliene

Låter som härliga veckoplaner! :)

#2 - Celine

Men gud så lyxigt med ansiktsbehandling!

#3 - ullie

låter som en bra vecka o hoppas den kommer gå bra . i bland är de bra med såna här vecko mål då går de bättre tycker ja kram kram

#4 - Netti Starby

Du har verkligen fullt upp den här veckan! :-D Kramis

#5 - Julia

Fullt upp i veckan!

#6 - Carro

Låter som en härlig vecka med mycket jobb :)

#7 - Linda

Mysigt med bio :)

#8 - Sara Ekman

Låter som en bra vecka :)

#9 - Hanna Karlsson

Du har verkligen fullt upp! Hoppas att du får en bra dag och vecka. :-)

#10 - Dixi Wonderland

Skönt att ha en ledig dag mitt i veckan :)

#11 - Alice Lindström

Du har ju en del roligt inplanerat också, roligt!

#12 - Matilda Berlin

Åhh vad skönt med ledig onsdag!! Njut utav den <33

#13 - Amanda

Så kul att läsa, och vad kul med event<3

#14 - Kattis

Skönt att ha lite mer tid hemma denna vecka då!:)

#15 - jessy

Härliga planer!