Äntligen!

Äntligen är båda "tavel"-listerna i köket uppe. Jag är verkligen ingen handyman när det kommer till hemmet så det tar sån tid att få till den här sista touchen i lägenheten för att det ska se bra ut. Jag rådfrågar mina föräldrar/kompisar, är osäker på om jag kan göra det själv och så avvaktar jag istället. Önskar jag var duktig på sånt här! Eller att jag bara hade någon som fixade allt sånt åt mig.
 
Det jag har kvar att göra:
- Få upp mer tavlor!
- Få upp en hylla i vardagsrummet (åhhh, den kommer bli så svår)
- Såga ut en golvlist till klädkammaren och borra fast den (som om det någonsin kommer hända?)
 
#1 - Angelica

Jag är precis som du! Nu fixar min pojkvän tack & lov saker jag inte klarar/vågar, men innan ringde jag alltid ut pappa, haha!

#2 - Carro

Så fint det blev :)

#3 - My

Så fint :D

#4 - elin

Fint det blev<3

#5 - Annie

Fint det blev! :)

#6 - Dixi Wonderland

Fint :D

#7 - Netti Starby

Så fint det blev! :-D Kramis

#8 - Sara Ekman

fint :)

#9 - Jasmine

Så fint det blev! Bra av dig att ta tag i det och roligt att du blev nöjd! :)

(Sent) Svar: Tack för kommentaren till inlägget om vår andra dag i Paris.

Kram

#10 - Hanna

Åh ja men gör de vanilj är as gott :D

#11 - Louise

Men så fint de blev! 😊

#12 - jessy

Fint :D

#13 - Bella

Så snyggt det blev!

#14 - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Skönt att få upp tavellisterna, det blev fint :)