Black and white

Åh, jag som skulle vara duktig och gymma idag! Men istället kommer jag hem från jobbet och har världens huvudvärk. Jag hoppas det hinner gå över innan åtta, för då orkar jag ta mig iväg. Annars blir det en vilo-kväll. Regnet har även kommit till norra Sverige nu så det var blött att cykla hem från jobbet. Så så fin som jag är på dessa bilder från imorse är jag inte nu.
#1 - Days by Johanna

Hoppas den försvann så du kunde gymma!

#2 - Anita

Vacker du är :D

#3 - Gabriella

Såå fin!!

#4 - Annie

Jobbigt med huvudvärk :/ hoppas den har lättat något nu, krya på dig :)<3

#5 - Bella

Hoppas huvudvärken är bättre nu, kram!

#6 - Natalia

Så fin :D

#7 - Vano

Lät inte kul med huvudvärk. Hoppas att det är bättre nu :)

#8 - Ida - foto & häst

Så fin du är! :)

#9 - Carro

Fin du är och hoppas huvudvärken försvunnit! :)

#10 - jannice

Hej, hoppas du slipper huvudvärken och kan gymma=)

#11 - Emilia

Usch dah för huvudvärken :( Här har det regnat hela dan, trist

#12 - Johanna Utterberg

Fina du! :) Hoppas huvudvärken gick över!

#13 - Sara Ekman

åh vad segt med huvudvärk :(

#14 - Matilda Berlin

Men fyyy! Hoppas du mår bättre idag fining <33

#15 - Linda

Så fin!

#16 - Amanda Jona [FOTOGRAF]

Usch då, hoppas huvudvärken släppt! :)

#17 - Kattis

Hoppas huvudvärken gått över nu!☺ Fina bilder!

#18 - jessy

Så fin så!

#19 - Mathilda

Åh så snygg linnea! :D

#20 - Natalie

Vad fin du är! Hoppas huvudvärken har lagt sig <3

#21 - My

Åh vad jobbigt med huvudvärk :(

#22 - MALIN

Vad fin du är! Kram

#23 - JUNITJEJ

Så jobbigt med huvudvärk!

#24 - Sarah

Hoppas du känner dej bättre nu :)

#25 - Netti Starby

Vad jobbig med huvudvärk och fina bilder på dig! Kramis

#26 - Emma Fernhagen

Åh vad fin du är!
sv: Tack så mycket, kram:)

#27 - ullie

usch hoppas huvudvärken är borta känner ja me men är väl pga förkylningen . svart vitt e fint

#28 - NICOLE

Hoppas huvudvärken försvann :)

#29 - Hanna

Du är så fin!

#30 - Sara

Usch då aldrig roligt med huvudvärk, hoppas du mår bättre idag. :)