Borta bra men hemma bäst

Nu är jag äntligen hemma efter en fullspäckad helg i Umeå! Uppdateringen har varit sisådär från i torsdags, men det är för att jag helt enkelt inte har haft tid. Har spelat fyra matcher och sett ett par till, shoppat på bland annat ikea, avnjutit god hotellfrukost och sushi till lunch, och umgåtts med mitt härliga lag. Så bloggen har verkligen inte varit prio ett. Men så får det ju vara ibland. Imorgon är jag back on track. Hoppas ni också haft en bra helg.
#1 - Bella

Låter som att du har haft det himla bra!

#2 - Netti Starby

Vad härligt du har haft det och du gjorde rätt i med att ta en paus från bloggen! :-D Kramis

#3 - elin

Hoppas du får en toppen bra kväll<3

#4 - Natalia

Så gott :D

#5 - Amanda

Åå så gott med sushi blev så sugen på det<3

#6 - Julia

Såg gott ut med sushi!

#7 - jessy

Låter som en härlig helg :D

#8 - NICOLE

Men åh så gott med sushi!

#9 - Natalie

Vad gott med sushi, min favorit!! ^^<3

#10 - Kashayas

Låter som en bra helg. :-)

#11 - MALIN

Men åh, vad gott med sushi! Kram

#12 - Sara Ekman

Mums med sushi :)

#13 - Emilia

Skönt att vara hemma, låter som en härlig helg ändå!

#14 - Johanna Utterberg

Åh vad gott med sushi! :)

#15 - ullie

va mysig helg du verkar ha haft Önskar en fin fortsättning nu me då kramar

#16 - Denise

Alltid skönt att komma hem igen! :)

#17 - Carro

Vilka härliga dagar du haft! :)