Efter-träning-mat

Jag är precis inne på min fjärde vecka på mitt kost-schema och jag kan säga att det faktiskt går över förväntan! Har ju försökt ändra kosten ett x antal gånger men jag har aldrig gått in helhjärtat och så rinner det ur sanden. Men denna gång har jag faktiskt skärpt mig och endast haft lördagar som en liten "fusk"-dag eftersom man oftast bjuds eller bjuder på middag och inte riktigt kan styra att alla äter samma. Så för att inte krångla till det hela så äter jag "vanligt" då.
 
En av grejerna jag har ätit är proteinpulver (casein) efter träning, typ som kvällsmål. Denna proteinpannkaka är gjord på just en skopa (1dl) casein och 2 ägg. Enkelt och gott!
#1 - Kattis

Härligt att det går så bra med nya kostschemat!☺

#2 - Netti Starby

Vad kul att det har gått så bra för dig med kosten! :-D Kramis

#3 - Hanna

Åh kul att du gillar den!😍☝🏼

#4 - Ida

Duktigt!! :)

#5 - Carro

Vad duktig du är! :)

#6 - Natalia

Gott :D

#7 - MALIN

Vad gott det ser ut :) Kram

#8 - Tove

Så kul med kostschema vill också testa på någonting sådant där!!

#9 - Annie

Vad duktig du är!<3

#10 - Hemma Hos Felicia

härligt att det går bra med ditt kost-schema! pannkakan ser så god ut! :)

#11 - Johanna Utterberg

Vad smarrigt! :)

#12 - Gabriella

Åh så gott!!

#13 - elin

Så gott det där såg ut!<3

#14 - Isabella

vad härligt!

#15 - Natalie

Vad roligt att det går över förväntan! :D